середа, 16 березня 2016 р.

Золоті правила похвали

Людина слабка: як тільки чує оплески, 
щось у ній росте і шириться, 
якщо ж холодне мовчання -
 стискається.

Томас Манн

         Хвалити чи не хвалити - ось у чому питання?  
        Добре слово дає позитивний імпульс людині, невпевненій у своїх силах, схвалення розкриває приховані таланти і здібності, похвала стимулює до руху вперед і пізнання нового.      Похвала - необхідний інструмент педагогіки і чудовий стимул, такий своєрідний укол радості спричиняє короткочасну єйфорію. Але, як і будь-які стимулятори, похвалу потрібно застосовувати розумно: дозовано і строго за рецептом лікаря, у нашому випадку - педагога. Тож "випишемо рецепт" за всією формою.    
   Почнемо з того, що хвалити учня потрібно обов'язково! Чому? Щоб оцінити старання учня, підтримати його, підвищити самооцінку і посилити мотивацію до вивчення предмета. Адже головна функція похвали - передати щиру віру педагога в можливості свого учня. І кожен учень потребує позитивної оцінки і схвалення своєї діяльності і досягнень. Тільки так можна переконати дитину вчитися, і вчитися із задоволенням.
      Насамперед педагог повинен розуміти, за що хоче похвалити учнів. наприклад, не варто хвалити дітей за те, що вони вчасно приходять на заняття або сумлінно виконують домашню роботу. Подібною похвалою ми даємо зрозуміти, що виконання інструкцій є чимось надзвичайним.

В.І.Садкіна "Маленькі секрети учительського успіху.
Навчаємо з радістю"


В наступній публікації будуть виведені "Золоті правила учительської похвали". 
Слідкуйте за продовженням!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар