Учням відомо, що якщо ти не знаеш правильної відповіді, то можна відповісти на інше питання або із запалом говорити про все і в той же час ні про що. Не знаєте, що розповісти про мотиви дій головного героя роману? Розкажить про щось інше: "А ще я пригадав випадок зі свого життя..."
З часом дедалі більше учнів починають використовувати цей прийом. Викладач повинен чітко контролювати, щоб відповідь була правильною та повною. Наполягайте, щоб учні відповідали точно з теми заняття, а коли вони намагаються перевести розмову в іншу площину, то достатньо сказати: "Ми про це поговоримо іншим разом. Розкажи все-таки, чому герой так діяв і якою була його мотивація?". Трапляється так, що учень у своїй відповіді об'єднує два питання або намагається замінити одне на інше. Ви просите дати визначення, а він наводить приклад. Якщо мовчки вислуховувати, то такі випадки трапдятимуться досить часто. Тому посміхніться і впевнено скажіть: "Це тільки приклад, а я просила дати визначення, і я чекаю...". Учні чудово знають різницю між цими поняттями.
In short.
- Чітко контролюйте ситуацію та не дозволяйте відволікати вас від запланованого
- Зупиняйте спроби відволікаючих абстрактних розмов
- Навчіть давати відповіді на поставлені питання.
В.І. Садкіна "Маленькі секрети учительського успіху. Навчаємо з радістю"
Немає коментарів:
Дописати коментар