середу, 16 березня 2016 р.

Не дозволяйте відволікати себе від плану уроку

       Учням відомо, що якщо ти не знаеш правильної відповіді, то можна відповісти на інше питання або із запалом говорити про все і в той же час ні про що. Не знаєте, що розповісти про мотиви дій головного героя роману? Розкажить про щось інше: "А ще я пригадав випадок зі свого життя..."       

        З часом дедалі більше учнів починають використовувати цей прийом. Викладач повинен чітко контролювати, щоб відповідь була правильною та повною. Наполягайте, щоб учні відповідали точно з теми заняття, а коли вони намагаються перевести розмову в іншу площину, то достатньо сказати: "Ми про це поговоримо іншим разом. Розкажи все-таки, чому герой так діяв і якою була його мотивація?". Трапляється так, що учень у своїй відповіді об'єднує два питання або намагається замінити одне на інше. Ви просите дати визначення, а він наводить приклад. Якщо мовчки вислуховувати, то такі випадки трапдятимуться досить часто. Тому посміхніться і впевнено скажіть: "Це тільки приклад, а я просила дати визначення, і я чекаю...". Учні чудово знають різницю між цими поняттями.

        
          In short. 
  • Чітко контролюйте ситуацію та не дозволяйте відволікати вас від запланованого
  • Зупиняйте спроби відволікаючих абстрактних розмов
  • Навчіть давати відповіді на поставлені питання.          
В.І. Садкіна "Маленькі секрети учительського успіху. Навчаємо з радістю"

Немає коментарів:

Дописати коментар