Школи (молодого педагога, педагогічної майстерності, професійної майстерності)

 На всіх етапах розвитку освіти актуальною завжди була, є і буде робота з молодими педагогами. Сьогоднішній педагог - майбутнє України, і саме від колективу, в який приходить молодий спеціаліст залежить їх професійне становлення. Для того, щоб молодий педагог став майстром, необхідно створити йому всі умови, надати методичну допомогу, стимулювати його творчість і активність. 
Значне місце в роботі методичного кабінету відводиться заходам щодо вдосконалення фахового рівня та підвищення педагогічної майстерності викладачів, майстрів виробничого навчання, зокрема викладачів-початківців.

Комплексне методичне забезпечення – це розробка та створення оптимальної системи навчально-методичної документації й засобів навчання, необхідних для повного та якісного навчання з професій в межах програми та відведеного навчальним планом часу. 
Комплексне методичне забезпечення з певної професії покликане давати повне уявлення про забезпеченість навчально-методичними засобами для підготовки певної кількості кваліфікованих робітників з даної професії при одночасному навчанні  за визначеними навчальним планом і програмою, щоб не допускалося зайвого дублювання окремих навчальних засобів та літератури.
Паспорт КМЗ це документ, в якому зафіксована навчально-методична документація, навчальна та методична література, а також оптимальний набір засобів навчання, необхідних для повного та якісного вивчення всіх вузлових питань щодо теми програм теоретичного чи виробничого навчання.

Мета заняття повинна підкреслювати й бути спрямованою на результат освітньої діяльності здобувачів освітніх послуг. Доцільно формулювання мети розпочинати з дієслова доконаного виду. Наприклад, замість "виробляти..." -  "формувати", "виробити", “сформувати”.
Триєдина мета уроку – це завчасно запрограмований педагогом результат, який повинен бути досягнутий ним і здобувачами освітніх послуг в кінці уроку. Вона вміщує три аспекти: навчальний, розвивальний, виховний. Детальніше...
Відкритий урок на відміну від щоденних занять повинен мати методичну мету. 
Методична мета відображає основну методику проведення заняття. Це допоможе найконструктивніше й об'єктивно оцінити правильність підібраних методів, прийомів і форм організації, підійти до самоаналізу та аналізу заняття. Наприклад, «Ознайомлення педагогів з методикою розвитку у здобувачів освітніх послуг навичок вирішення навчальних завдань» або «Показати методику організації навчальної діяльності в групах», застосування інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання тощо.
Методичну мету відкритого заняття, як приклад, можна сформулювати таким чином:
- використання персонального комп’ютера у вирішенні практичних завдань;
- організація самостійної роботи здобувачів освітніх послуг;
- активізація пізнавальної діяльності здобувачів освітніх послуг на заняттях у процесі роботи з наочними посібниками та дидактичним матеріалом;
- використання групової роботи здобувачів освітніх послуг у процесі вивчення нового матеріалу чи оцінювання навчальних досягнень учнів тощо. 


План роботи школи професійної майстерності "Молодий педагог" на 2022-2023 навчальний рік null


Інструкційно-технологічна картка являє собою посібник, за допомогою якого здобувачі освітніх послуг на заняттях виробничого навчання самостійно можуть вивчити певний матеріал чи виконати завдання. Інформація в картках передається за допомогою тексту, креслень, схем, малюнків.

Зразки інструкційних, технологічних карток:
Інструкційно-технологічна карта 1. Електромонтери (П. Панчук)
Інструкційно-технологічна карта 1. Радіомеханіки (А. Червоногродский)

Засідання Школи молодого педагога (майстри в/н) 22 грудня 2023 року. 
Відповідно до плану роботи училища та школи молодого педагога 22 грудня 2023 року проведено майстер-клас на тему "Документи письмового інструктування". Основна увага приділялася оформленню інструкційних, технологічних та інструкційно-технологічним карткам. Засідання проведене старшим майстром О.Цапом, методисткою Я.Висоцько. та майстром в/н С.Антонюк. Презентація. Допоміжний матеріал.
Перше засідання "Школи молодого педагога" 2023-2024 н.р.
Відповідно до плану роботи училища на 2023-2024 навчальний рік 28 серпня 2023 року пройшло перше засідання "Школи молодого педагога". На засіданні школи познайомилися із педагогами які прийшли на роботу. Основним питанням було пригадати типи та види уроків, схему уроку та підготовку до нього. Презентація засідання. Пам'ятка при підготовці до уроку


Немає коментарів:

Дописати коментар