вівторок, 27 листопада 2018 р.

Педагогічна рада: формування інноваційного векторного поля педагога (фотозвіт)

   Педагогічна рада – ці слова нерідко викликають уявлення про щось заформалізоване, непотрібне, де заслуховують нудні, стереотипні доповіді про успішність і дисципліну, проголошують заохочення та покарання.
     Якщо звернутися до визначення функцій педагогічної ради, то можна ще раз упевнитися, що її можливості різнобічні.
   За методикою підготовки та проведення педагогічні ради є традиційні, нетрадиційні. Основним недоліком традиційно форми педради є низька активність педагогів.
     Уже впродовж декількох років ми пробуємо зробити педраду органом, який об’єднує нас загальною турботою про сьогоднішній і завтрашній день училища, спонукає педагогів (викладачів, майстрів в/н, вихователів) до пошуку, творчості, створює в колективі атмосферу довіри, взаєморозуміння та поваги. Тому стараємося в кожній педагогічній раді одне із питань розглядати за допомогою активних педагогічних технологій, щоб кожний учасник сприймав рішення педради не як надану "зверху" резолюцію, а як свідоме й особистісне ухвалення. таким чином, формат тренінгу дає можливість підвищити ефективність педради, розвивати та підтримувати у співробітників корпоративну культуру.
    26 листопада 2018 року пройшла чергова педагогічна рада, на який розглядалися питання:
1) Про виконання плану комплектування навчальних груп та заходи щодо збереження контингенту учнів;
2) Якість підготовки та напрями удосконалення навчально-матеріальної бази професії «Секретар керівника (організації, підприємства, установи)»;
3) Стан викладання предмету «Хімія»;
4) Стан фізично-оздоровчої роботи з учнівською молоддю та завдання педколективу для її покращення;
5) Про підготовку училища до роботи в осінньо-зимовий період;
6) Авторитет педагога як результат підвищення професійної майстерності (міні-тренінг) – тренінг належить до активних форм навчання та розвитку, які дають більш високий результат.



























Немає коментарів:

Дописати коментар