пʼятницю, 22 березня 2024 р.

Робота атестаційної комісії - заключний етап

Відповідно до плану роботи Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки та тематики засідань училищної атестаційної комісії 21 березня 2024 року пройшов заключний етап роботи - прийняття рішень.
За підсумками роботи ухвалені наступні рішення щодо 10 педагогічних працівників:
1) Качмар Юлія Юріївна, викладач зарубіжної літератури - відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію "спеціаліст І категорії";
2) Проданчук Оксана Миколаївна, викладач української мови та літератури - відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорії "спеціаліст вищої категорії" та педагогічне звання "старший викладач";
3) Урбанська Ірина Олегівна, викладач біології та хімії - відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорії "спеціаліст вищої категорії";
4) Грицюк Анатолій Дмитрович, викладач фізики та астрономії - відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію "спеціаліст вищої категорії";
5) Мінченко Наталя Аркадіївна, викладач професійно-теоретичних дисциплін - відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію "спеціаліст І категорії";
6) Денис Іван Степанович, майстер виробничого навчання - відповідає займаній посаді, присвоєно 13 тарифний розряд;
7) Микицей Ірина Антонівна, бібліотекар - відповідає займаній посаді, підтверджено кваліфікаційну категорію "бібліотекар І категорії" та 11 тарифний розряд;
8) Козачук Марія Тодорівна, вихователь гуртожитку - відповідає займаній посаді, підтверджено кваліфікаційну категорію "спеціаліст";
9) Цап Олександр Вікторович, старший майстер - відповідає займаній посаді;
10) Висоцька Яна Олегівна, методист - відповідає займаній посаді, підтверджено кваліфікаційну категорію "спеціаліст І категорії".
Також відповідно до проведеної роботи було ухвалено рішення про: 
- узагальнення педагогічного досвіду Урбанської Ірини, щодо виховної роботи за напрямком "Впровадження інноваційних форм і методів розвитку навичок здорового способу життя як засіб формування ключових компетентностей сучасної молоді";
- вивчення педагогічного досвіду Грицюка Анатолія, щодо впровадження елементів STEM-освіти на уроках та гуртковій роботі.


Немає коментарів:

Дописати коментар