В умовах практичної реалізації завдань оновлення змісту професійно-технічної освіти важливого значення набуває організація системної роботи з підвищення професійної кваліфікації педагогічних працівників, впровадження в навчально-виховний процес сучасних інноваційних технологій, передового педагогічного досвіду.
Обираючи оптимальний варіант системи методичної роботи з педагогічними кадрами, ми спираємось на основні нормативні та законодавчі документи щодо розвитку професійно-технічної освіти, враховуємо завдання, що стоять перед колективом у сучасних умовах навчання, результати діагностування професійної діяльності педагогів та результати роботи училища, накопичені традиції, порівняльну ефективність різних форм методичної роботи, а також морально-психологічні умови.
Джерела саморозвитку навчального закладу знаходяться у творчості педагогів, їх професійній майстерності, усвідомленні ними тих завдань, які стоять перед училищем.
Одним із найважливіших чинників, який стимулює зростання професійної майстерності педагогів, допомагає народженню власного педагогічного почерку, розвитку творчості в педагогічному колективі, прискорює формування передового досвіду в необхідному для навчального закладу напрямі є цілеспрямована робота над єдиною науково-методичною проблемою.
Проблемою, яка координує всю методичну роботу нашого училища, забезпечує єдність її цілей, завдань і напрямків, створює систему методичної допомоги є:
«Підвищення рівня професійної майстерності педагога як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей успішної особистості»
Немає коментарів:
Дописати коментар