середу, 30 січня 2019 р.

6 порад про те, як організовувати свій час та підвищити власну продуктивність

Уміння концентруватися та розподіляти свій час – навички, які можна з легкістю напрацювати протягом певного часу! Не відкладайте на «потім», утілюйте в життя прийоми, які дійсно працюють!

6 порад
Щасливий той, хто має вдосталь енергії протягом робочого дня, тижня чи місяця. Але далеко не кожен може цим похизуватися! 
Боріться з ентропією
Ентропія – це ступінь невпорядкованості! А наш мозок влаштований так, що потребує структурування будь-якої інформації. Адже більше безладу – більше стресу. Тому, щоб забезпечити собі дійсно продуктивний день, витратьте напередодні ввечері кілька хвилин на те, щоб спланувати, що саме ви будете робити й у який час, і запишіть у блокнот.
Практикуйте прийом Pomodoro
Дисциплінуйте себе, намагайтесь чітко слідувати обраному графіку та контролювати час, який ви витрачаєте на вирішення поставлених завдань. 
«Ковтніть жабку»
Цей вислів належить Марку Твену. Під «жабкою» мається на увазі щось неприємне, що неодмінно потрібно зробити, однак виконання цієї справи з певних причин відкладається на «потім». Своя «жабка» є у кожного – неприємна розмова, нудна справа тощо.
Пам'ятайте про Принцип Парето
Все просто: 20% зусиль дають 80% результатів, 20% вкладених коштів приносять 80% віддачі; 80% наслідків виникають з 20% причин. І навпаки – подальші 80% зусиль дають лише 20% результату.
Дотримуйтесь «Правила двох хвилин»
Один із засновників впливового журналу Forbes Стів Оленскі радить дотримуватися простого правила, сенс якого полягає ось у чому: якщо ви розумієте, що для виконання певної дії чи завдання вам знадобиться 2 хвилини або менше, зробіть це негайно! 
Тренуйте увагу за допомогою спеціальних вправ
Нейропсихолог Аміши Джа з Університету Маямі провела дослідження, в ході якого було виявлено, що лише 50% нашої уваги ми фокусуємо на конкретних речах, а решта – розсіяна. Це впливає на здатність концентруватися та загальну продуктивність.

Немає коментарів:

Дописати коментар