пʼятниця, 24 березня 2017 р.

23 березня 2017 року - заключне засідання атестаційної комісії. Фотозвіт

Освіта – найвеличніше з усіх земних благ,
але тільки тоді, коли вона найвищої якості.
Інакше вона абсолютно не потрібна.
Р. Кіплінг


Сьогодні особливого значення набуває проблема розвитку професійної компетентності педагогів, діяльність яких пов’язана з фаховою функціональністю, багатопредметністю, розгалуженістю емоційно-комунікативної сфери взаємодії з учнями тощо.

Сучасний педагог поряд із навчанням і вихованням учнів виконує культурологічну, соціально-психологічну, розвивальну, дослідницьку функції, створює умови, що забезпечують освітній і духовний розвиток дітей. Його фахова досконалість вимагає все вищого рівня компетентності, який міг би забезпечити ефективність і результативність педагогічних дій.

Сучасній освіті необхідні професіонали, здатні працювати в умовах швидкого зростання обсягів наукової інформації, готові опановувати й впроваджувати інноваційні освітні технології, сприяти розвитку пізнавальних інтересів і творчих здібностей учнів.

Важливу роль у вирішенні цієї проблеми відіграє атестація педагогів, яка створює умови для постійного розвитку їхньої професійної компетентності. Завдяки цьому долається розрив між здобутою ними фаховою підготовкою у вищому навчальному закладі та новими вимогами, що висуває розвиток науки, техніки, економіки й суспільства.












Немає коментарів:

Дописати коментар