У вищому професійному училищі радіоелектроніки триває місячник методичної комісії суспільно-гуманітарних дисциплін, в рамках якого відбувся диспут з елементами тренінгу з питань психолого-педагогічних аспектів готовності педагогів до інноваційної діяльності (23.02.2017).
Захід підготували і провели голова методичної комісії Л.І. Петровська та практичний психолог Х.І. Багрій. У диспуті взяли участь методист училища Я. О. Висоцька, члени методичної комісії суспільно-гуманітарних дисциплін та голови інших методичних комісій училища.
Л.І. Петровська представила посібник В. Химинця «Інноваційна освітня діяльність», в якій розглянуто актуальні питання інноваційного розвитку системи освіти, сутність і особливості інноваційних педагогічних технологій та інноваційної діяльності педагогів. Учасники диспуту переглянули відеоролик «Інноваційна освітня діяльність: зміст і форми», а також слайдову презентацію про психолого-педагогічні аспекти готовності до інноваційної діяльності. Педагоги обговорили основні показники, компоненти та рівні готовності до інноватики, визначали ступінь їх сформованості в себе та ефективність використання новаторських методик та технологій у практичній роботі з учнями, з’ясовували проблеми, що перешкоджають впровадженню інновацій, ділилися думками щодо особливостей інноваційної діяльності в умовах ПТНЗ та досвідом впровадження сучасних форм та методів навчання.
Практичний психолог Х.І. Багрій запропонувала учасникам диспуту цікаві тренінгові вправи, з допомогою яких учасники диспуту визначали свій творчий потенціал та здатність до нестандартного мислення і впровадження інноваційних методик навчання учнів.
Активна й зацікавлена розмова колег показала, що у педколективу є творчий потенціал та бажання йти в ногу з часом у справі оновлення змісту і форм навчально-виховного процесу задля покращення результатів та якості освіти сучасного підростаючого покоління.
Немає коментарів:
Дописати коментар